Tammikuun 2024 aikana suoritimme asiakastyytyväisyystutkimuksen nykyisille asiakkaillemme. Keräsimme palautetta onnistumisistamme ja toimintamme kehityskohteista. Tavoitteenamme on saamamme palautteen perusteella kehittää toimintaamme entistä paremmaksi.
Halusimme varmistaa monipuolisen otannan, joten suoritimme kyselyn kahdella eri tavalla – osittain puhelimitse ja osittain sähköisesti. Yhdistämällä nämä kaksi menetelmää saimme kattavan kuvan NetTicketin asiakastyytyväisyydestä.
Oli ilahduttavaa havaita, että asiakkaamme arvostavat palveluamme suuresti. vastaajista 93 prosenttia antoi meille yleisarvosanaksi joko 4 tai 5 ja 98 prosenttia asiakaspalvelullemme arvosanaksi 4 tai 5. Vastaajista ihan kaikki eivät olleet käyttäneet markkinointipalveluitamme, mutta käyttäjistä 62 prosenttia antoi meille markkinointipalveluista arvosanaksi 4 tai 5 (asteikolla 1-5, 1=huonoin, 5=paras).
Tulokset asiakaskyselystä ovat selkeitä – markkinointiin on syytä panostaa entistäkin enemmän. Tänä vuonna panostamme sekä omaan markkinointiimme että asiakkaidemme tukemiseen heidän markkinointiponnisteluissaan. Asiakkaille tarjoamme monipuolista markkinointiapua, joka kattaa uutiskirjeiden lisäksi avun sponsoroituun somemarkkinointiin, Google-mainontaan sekä tekstiviestipalvelun hyödyntämiseen. Asiakkaillamme on myös mahdollisuus ostaa lisänäkyvyyttä NetTicket.fi-verkkokaupan banneripaikkoihin.
Vastaanotimme asiakkailtamme monia arvokkaita ja oivaltavia kehitysideoita, jotka osoittavat heidän kiinnostuksensa palveluidemme jatkuvaan parantamiseen. Meiltä toivottiin muun muassa järjestelmän käytöstä lyhyitä, nopeita ohjeita, jotka on helppo tulostaa. Joitakin ohjeita löytyykin jo sivuiltamme info.netticket.fi. Pyrimme sisällyttämään ohjeisiin mukaan kaikki asiakkaitamme helpottavat tiedot, ja lisäämme sivuille myös helpottavasti tulostettavat versiot ohjeista.
Olemme sitoutuneet parantamaan suoritustamme ja otamme jokaisen ehdotuksen huomioon. Ymmärrämme menestyksemme olevan suoraan yhteydessä arvokkaaseen tietoon ja näkemykseen, jonka asiakkaamme meille jakavat.
Suoritamme kyselyn uudelleen ensi vuoden alussa ja odotamme voivamme kertoa tuolloin parannustoimiemme edistymisestä. Osa kehitysehdotuksista on toteutettavissa nopeammin.
Toisaalta joillekin kehityskohteille meidän on annettava enemmän aikaa ja opittava ymmärtämään asiakkaidemme odotuksia paremmin.
Työ jatkuu aktiivisesti – Arvostamme kaikkien asiakkaidemme tukea tässä prosessissa. Kannustamme asiakkaitamme jatkossakin jakamaan ajatuksiaan ja kehitysideoitaan kanssamme, jotta voimme yhdessä kehittää palvelujamme vastaamaan entistä paremmin heidän toiveisiinsa ja tarpeisiinsa.
Valikoituja asiakkaitamme
Kiinnostuitko? Lähetä viesti, niin otamme yhteyttä!
040 506 6011
Jonny Mandell
Oy NetTicket Finland Ab
Harstadinkatu 4
65350 Vaasa
Y-tunnus 1028658-3