Resultaten från kundundersökningen är tydliga – det är värt att investera ännu mer i marknadsföring. I år satsar vi både på den egna marknadsföringen och på att stödja våra kunder i deras marknadsföring. För kunder erbjuder vi mångsidiga marknadsföringspaket som täcker allt från nyhetsbrev till stöd för sponsrad sociala medier-marknadsföring, Google-annonsering och användning av SMS-tjänster. Våra kunder har också möjlighet att köpa extra synlighet i form av bannerplatser i NetTicket.fi-webbutik.
Vi har mottagit många värdefulla och tankeväckande utvecklingsidéer från våra kunder, vilket visar deras intresse för kontinuerlig förbättring av våra tjänster. Önskemål gäller bland annat korta, snabba instruktioner för systemanvändning som är lätta att skriva ut. Vissa instruktioner finns redan på vår webbplats info.netticket.fi. Vi strävar efter att inkludera all information som underlättar för våra kunder i dessa instruktioner och kommer att lägga till användarvänliga utskriftsbara versioner av instruktionerna på webbplatsen.
Vi är engagerade i att förbättra vår prestanda och tar varje förslag på allvar. Vi förstår att vår framgång är direkt kopplad till den värdefulla information och insikt som våra kunder delar med oss.
Vi genomför en enkät på nytt i början av nästa år och ser fram emot att kunna berätta om framstegen med våra förbättringsåtgärder då. En del av de föreslagna förbättringarna kan genomföras snabbare. Å andra sidan måste vi ge vissa utvecklingsområden mer tid och lära oss att bättre förstå våra kunders förväntningar.
Arbetet fortsätter aktivt – Vi uppskattar stödet från alla våra kunder i denna process. Vi uppmanar våra kunder att fortsätta dela sina tankar och utvecklingsidéer med oss, så att vi tillsammans kan förbättra våra tjänster och bättre möta allas önskemål och behov.
Utvalda kunder
Blev du intresserad? Skicka ett meddelande, så tar vi kontakt!
info@netticket.fi
040 506 6011
Jonny Mandell
Oy NetTicket Finland Ab
Harstadsgatan 4
65350 Vasa
FO-nummer 1028658-3